خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار رئال‌مادرید
اتحاد رئال‌مادرید
3
100,226

فرجام خواهی رئال مادرید علیه محرومیت فیفا

فرجام خواهی رئال مادرید علیه محرومیت فیفا
به گزارش "ورزش سه"، 13 روز قبل کمیته انضباطی فیفا باشگاه های رئال و اتلتیکو مادرید را به دلیل ‏تخلف در به خدمت گرفتن بازیکنان زیر سن قانونی، از حضور در دو بازار نقل و انتقالات بعدی محروم ‏شدند. به این ترتیب، این دو باشگاه نمی توانند در تابستان 2016 و ژانویه 2017 بازیکنان جدیدی به ‏خدمت بگیرند؛ ضمن اینکه هر یک از این باشگاه ها باید 900 هزار فرانک سوئیس به عنوان جریمه ‏بپردازد.‏
و حال باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفته که به کمیته استیناف فیفا علیه این حکم فرجام خواهی کند. مدیران این باشگاه ‏همچنان به بی گناهی شان تاکید دارند و خواستار تعلیق این محرومیت تا زمانی مشخص شدن حکم فرجام ‏خواهی شده اند. ‏پیش از این، باشگاه اتلتیکو مادرید هم با بی معنی خوانده بودن این حکم، علیه آن فرجام خواهی کرده بود.‏ نتیجه تا یک یا یک ماه و نیم آینده ومشخص خواهد شد.

رئالی ها در صورت عدم نتیجه گیری در کمیته استیناف، به دادگاه حکمیت ورزشی فرجام خواهی خواهند کرد و چون این پرونده تا قبل از 1 جولای نتیجه اش مشخص نخواهد شد، احتمالا فرصت خرید بازیکن در بازار تابستانی آتی را پیدا خواهند کرد.

برچسب‌ها: رئال مادرید فیفا محرومیت

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

197 دهکده سپیدان1394/11/06

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi